Ne postoji druga šansa za dobar prvi utisak.

MultiVision ANT mreža na Aerodromu Nikola Tesla.

Avioncic
Avioncic
Avioncic

Aerodrom nekad

Priča o Aerodromu Beograd počinje još davne 1910. godine. U beogradskom predgrađu Banjica, u okviru vojnog vežbališta, formirana je travnatna poletna staza. U narednim godinama, pioniri avijacije poput Simona, Vidmara, Čermaka i Maslenikova su na tom mestu izvodili revijalne letove.

U godinama koje su sledile, progres je neumoljivo jurišao. Od tada do danas, letilište je više puta menjalo lokaciju, bilo rušeno, raslo i razvijalo se. Preko Banjice, Donjeg grada na Kalemegdanu, Pančeva i podnožja Bežanije, aerodrom je svoje konačno mesto našao 18 km zapadno od Beograda. Izgradnja je počela 1958, a zvanično puštanje u saobraćaj 1962. godine. Tako počinje moderno doba aerotransporta kakvog danas poznajemo.

Travnata pista na Banjici, 1915. godina
Travnata pista na Banjici, 1915. godina
Letilište u podnožju Bežanije
Letilište u podnožju Bežanije
Duško Radović, O Beogradu
Detalj sa Aerodroma Nikola Tesla
Detalj sa Aerodroma Nikola Tesla

Aerodrom danas

2006. godine, uz renovirani međunarodni terminal 2, aerodrom dobija i novo ime - Aerodrom “Nikola Tesla”. Nekada matična luka Jugoslovenskog aerotransporta postala je dom Er Srbije (Air Serbia), regionalnog lidera u aviotransportu. Kvalitet usluga, sigurnost i dobre direktne veze (među kojima je i New York), omogućili su da Aerodrom “Nikola Tesla” postane važna tačka međunarodnog aerotransporta.

Iz godine u godinu broj putnika se uvećava. 2017. godina se, prema proceni, završila sa oko 5,5 miliona putnika. Ovakav porast korisnika usluga uslovio je i proširenje kapaciteta, unapređenje i izgradnju novih sadržaja. Progres se nezaustavljivo nastavlja.

Aerodrom Nikola Tesla
Aerodrom Nikola Tesla
Detalj sa aerodroma
Detalj sa aerodroma
Lord Kelvin

Leteće mašine teže od vazduha su nemoguće.

Lord Kelvin, fizičar i inženjer, 1896

multiVision ANT mreža

Studije kažu da se na putovanju avionom približno 50% vremena zaista provede u tom avionu, dok se drugih 50% provodi na aerodromima. Tačka koja generiše toliku količinu ne samo putnika, već i njihovih utisaka, navika, ideja i očekivanja, svakako čini važno i neophodno mesto prisustva.

Ideja multiVision ANT mreže je da to vreme upotpuni nudeći ne samo reklamne poruke, već i potrebne informacije, ideje i emocije koje će svaki putnik besplatno, bez obzira na njihovu “težinu”, poneti na svoj let.

Pogledajte sve lokacije
Lokacija panela, Aerodrom Nikola Tesla
Lokacija panela, Aerodrom Nikola Tesla
Lokacija na prilazu Aerodromu Nikola Tesla
Lokacija panela, Aerodrom Nikola Tesla
Lokacija panela, Aerodrom Nikola Tesla
Lokacija panela, Aerodrom Nikola Tesla
Lokacija panela, Aerodrom Nikola Tesla